Yapay Zeka İletişim

Yapay Zeka İletişim

Adres

Nurtepe Mahallesi Irmak Sokak Kağıthane/İstanbul

Emirhan BULUT Yapay Zeka İletişim Sayfası

Salı 30 Mart 20:38
Yapay Zeka İletişim sayfasında hoş geldiniz. Burada yapay zeka iletişim bilgilerini kullanarak bizimle kontak haline olabilirsiniz! Sizlere teşekkür ederiz.

Yapay Zeka ve İletişim geleceğin bir müşterinin soruşturma tahmin ve onlar hakkında konuşmak isteyeceğiniz şey tahmin edecektir. Yapay zeka sayesinde etkileşim boyunca uygun desteği bile sağlayacaktır.

Ancak bu, bilgisayarların insanların yerini aldığı bir hikaye değil. Bunun yerine, bunu bir artı insan olarak düşünebilirsiniz: Yapay zeka iletişim, ister müşteri ister iletişim merkezi temsilcisi olsun, insanlara daha kısa sürede daha fazlasını yapmaları için yardımcı olacaktır.

Önümüzdeki 10 yılın iletişim merkezleri için uygulamada bu ne anlama geliyor? Yapay zekanın oynayacağı üç role bakalım:

  • ihtiyaçları öngörmek:  büyük veri, müşteri ihtiyaçlarını tahmin etmeye yardımcı olur
  • konuşmaları artırma:  sanal asistanlar anında yardım sağlayacak
  • Mümkün olan yerlerde otomatikleştirme:  en çok ihtiyaç duyulan yerlerde bu etkileşimler için değerli insan aracıları kaydedin.

İlk olarak, yutturmaca altına dalmaya ve yapay zeka ile gerçekte ne demek istediğimizi kendimize hatırlatmaya değer.

Hadi Bakalım, Yapay Zeka Nedir?

Bu bilim kurgunun yapay zekası değil: Yakın zamanda iletişim merkezlerimizde bilinçli, düşünen bir yazılım olmayacak.

Bunun yerine, bilgisayar bilimcilerinin yumuşak  yapay zeka dediği şey budur . Bu tür yapay zekada gördüğümüz araçlar, verilerden anlam çıkararak zeka izlenimi veriyor ve zaten kullanımda:

  • büyük veri:  büyük miktarlarda çeşitli, hızlı hareket eden verilerdeki modelleri bulma
  • doğal dil işleme :bilgisayarların dili insanlar tarafından konuşulduğu ve yazıldığı gibi ayrıştırmasına izin verme (Amazon’un Alexa’sında olduğu gibi)
  • makine öğrenimi : bilgisayarların değişen koşullara ve verilere uyum sağlayarak kendilerini etkili bir şekilde programlamalarına izin vermek

Bu araçlar bir araya getirildiğinde, daha önce çok az değeri olan kaynakları (örneğin, saatlerce arama kayıtları) almamıza ve aksi takdirde kaybolacak bilgileri çıkarmamıza olanak tanır.

Gelecekteki iletişim merkezini nasıl daha etkili hale getireceklerine bakalım.

Yapay Zeka İletişim Alanında Müşteri İhtiyaçlarını Öngörüyor

2022’de dondurucu bir Cumartesi gecesi geç saatlerde. Emirhan arabasıyla ilgili sorun yaşıyor ve yol kenarı yardım servisini arıyor.

Çağrı yanıtlanmadan önce bile, yapay zeka iletişim bunun acil olduğuna karar verir. Birkaç milisaniye içinde, aramanın bağlamına göre hareket ederek bu belirlemeyi yaptı:

Yapay Zeka ve İletişim ile ilgili temsili bir görseldir. Yapay Zeka İletişim konusunda oldukça önemli bir yazılım sistemidir.
  • Arayan kimliği, hesabıyla ilişkilendirildi.
  • 10 yıldır müşterisi ama kurtarma hattını bir kez aramamış.
  • Emirhan ile benzer bir profile sahip diğer müşteriler, yalnızca gerçekten yardıma ihtiyaç duyduklarında ararlar.
  • Emirhan‘nın memleketindeki hava yeterince soğuktur ki, çok uzun süre sıcak kalmazsa hipotermi riskine girebilir.